Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
31.10.2007 23:28 - Май имам рд :)
Автор: selensia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 655 Коментари: 2 Гласове:
0



Днес е един прекрасен ден! Повтарям : ПРЕКРАСЕН!

И мисля, че имам рожден ден. От сутринта всичко тръгна на зле или по-точно обичайните ядове, недоспиване, забравих да събудя един приятел и си пропусна лекциите... малко гузна се чувствам все още.  И излизам си аз, че имах да връщам едни пари на приятелка и си поглеждам часовника на gsm-a : 17:17. Винаги като видя така засичащи се цифрите на часа и минутите, вярвам, че е на късмет и си пожелавам нещо. Обикновено нещо съвем елементарно и при това нещо, което и без това трябва да стане. Днес го погледах за 5-6 секунди, не исках нищо и просто си пожелах един прекрасен ден. Знам, че не трябва да се казват такива неща, но мисля, че желнието ми се изпълни, та даже се преизпълни.


Снощи се оплквах на същия този приятел, който трябваше да събудя сутринта, че ми се яде МакФиш от МакДоналдс. В моя град няма такова чудо.. та на мен ми се ядеше и туй то.


Преди малко бяхме се събрали с едни приятели и ми звъни същото момче. Пита ме къде съм, а аз викам да не е в града. Той "еми да. имам да ти давам нещо. една работа трябва да свършим с теб". Е аз не мога да опиша колко учудена бях. Уговорихме си среща и след 5 мин се видяхме. Аз все още в същото недоумение, а той бърка в колата и вади един пакет от МакДоналдс :) Нямате си и на представа колко се смях. Той само каза, че днеска минал покрай едно заведение и се сетил и ми взел. Е нямаше такава изненада.  На всичкото отгоре бързаше

Малко по-рано баща ми ми купи бански, който исках от няколко седмици. След това един приятел ме изненада с бонбони Raffaello, които са ми любимите... След това сандвичите...

Дааа, май имам рожден ден :)))


И по този случай да си изям последния бонбон вместо парче торта :)


Тагове:   май,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lemonpie - ~
02.11.2007 17:36
Макар и със закъснение, защото гледам никой не е честитил тук, едно голямо ЧРД от мен.
цитирай
2. selensia - ааа
02.11.2007 20:58
то никой не ми е честитил, защото нямам ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: selensia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 118535
Постинги: 87
Коментари: 160
Гласове: 1547
Архив